Geboortelijsten

Reeds gemaakte afspraken voor het aanleggen van een geboortelijst

Indien deze afspraak valt tijdens de verplichte sluiting van de winkel, bellen wij u persoonlijk en zo snel mogelijk op om hieromtrent verder af te stemmen. U hoeft zelf hiervoor niets te ondernemen.

Nieuwe afspraken aanleggen geboortelijsten

Leg uw geboortelijst aan via video call

Worden jullie binnenkort (opnieuw) ouders? Gezien de huidige coronamaatregelen kunnen wij geen fysiek bezoek in de winkel inplannen. Daarom kunnen jullie vanaf nu ook een geboortelijstje aanleggen via video call.


Wat moet je hiervoor doen?

  1. Stuur een mail naar baby.pittem@multibazar.be (voor babyafdeling Pittem) of baby.izegem@multibazar.be (voor babyafdeling Izegem) of bel naar 051 545 575.
  2. Er wordt in onderling overleg een datum vastgelegd waarop jullie vrij zijn om deze video call in te plannen. Deze call gebeurt via Facebook Messenger
  3. De baby-afdeling zal u vragen om het juiste Facebookprofiel door te sturen.
  4. MB Publi (het Facebookaccount van Multi Bazar) zal u een vriendschapsverzoek sturen, gelieve dit te accepteren, er moet namelijk een connectie zijn om de video call te laten doorgaan
  5. Op het afgesproken moment zal MB Publi u bellen. Dankzij de video functie kunnen de medewerkers van de baby-afdeling verschillende zaken aan u tonen

Mocht u, wanneer het terug toegelaten is, toch nog een afspraak in de winkel willen inplannen, is dit uiteraard geen probleem. Deze procedure kan ook gebruikt worden indien u extra uitleg nodig heeft van wandelwagens, autostoelen of dergelijke.

Een afspraak inplannen van zodra winkel terug open is

Wil u graag een afspraak inplannen in onze winkels, van zodra deze terug open mogen. Stuur een mail naar baby.pittem@multibazar.be (voor babyafdeling Pittem) of baby.izegem@multibazar.be (voor babyafdeling Izegem), met daarin volgende gegevens vermeld:

  • Eerste, tweede, derde, …. kindje ?
  • Familienaam + voornaam + telefoonnummer ouder 1:
  • Familienaam + voornaam + telefoonnummer ouder 2:
  • Adres:
  • Email adres voor communicatie aangaande de geboortelijst:
  • Vermoedelijke bevallingsdatum:
  • Geslacht (geheim/jongen/meisje):
  • Jullie beschikbaarheid om langs te komen (in functie van de verwachte bevallingsdatum)

Wij komen dan zo snel mogelijk bij u terug met enkele voorstellen!

Afhalen gekochte lijstartikelen

Het afhalen van gekochte lijstartikelen kan tijdens de verplichte sluiting van onze winkel enkel door de lijsthouders gebeuren. Deze geschenken kunnen afgehaald worden aan onze afhaalbalie in Pittem of Izegem op afspraak.
Voor het maken van een afspraak stuurt u minstens één dag vóór de gewenste afhaaldatum een e-mail naar baby.pittem@multibazar.be (voor babyafdeling Pittem) of baby.izegem@multibazar.be (voor babyafdeling Izegem) en wacht u steeds op onze bevestiging dat de gekochte lijstartikelen ter afhaling werden klaargezet.
Afhalingen zijn mogelijk tijdens de normale openingsuren
Mogen wij u vriendelijk vragen om tijdens de afhaling alle geldende Covid-19 maatregelen in acht te nemen en voldoende afstand te houden van elkaar!
Voor afhalingen van de geboortelijst wordt geen service-kosten aangerekend

Toevoegingen van geboortelijstartikelen

Mogen wij vriendelijk vragen dat de lijsthouders met een verwachte bevallingsdatum na 01/01/2021 wachten met het mogelijks verder aanvullen van hun geboortelijstartikelen ? Zo kunnen wij prioriteit geven aan de lijsthouders die ouders worden tijdens de verplichte sluiting van de winkel.

Hebt u vragen of opmerkingen, aarzel dan zeker niet ons te contacteren.