Bij breekbare artikelen of artikelen van uitzonderlijke grootte zoals glazen, servies, tuinmeubelen, schommels, … zal u niet kunnen kiezen voor thuislevering of zullen de verzendkosten hoog zijn. Dit om schade en breuk te vermijden en bijkomende kosten, vervoer en administratie te ontwijken.

Indien u een bestelling wenst te plaatsen maar u beschikt niet over de middelen om online te betalen, bel dan gerust naar 051 54 55 75 of mail naar [email protected]. Wij helpen u graag verder!

Als u elektronische artikelen online aankoopt (bv strijkijzer, boormachine, elektrisch speelgoed, …) , hou zeker uw e-mail als betaalbewijs bij. Wanneer uw toestel defect is en nog in garantie is, proberen wij u zo snel mogelijk het toestel hersteld terug te bezorgen. In bepaalde gevallen krijgt u onmiddellijk een nieuw toestel echter moeten wij ons houden aan de garantievoorwaarden van onze leveranciers. U hebt hierop 2 jaar garantie tenzij anders vermeld op de verpakking.

Indien uw bestelling beschadigd geleverd is, gelieve zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij doen voor u zo snel mogelijk het nodige. Vanaf dit beschadigde pakket terug bij Multi Bazar is, sturen wij u zo snel mogelijk een nieuw artikel op (indien voorradig) of indien u dit wenst storten wij het betaalde bedrag naar u terug.

Als u iets besteld heeft en bij levering merkt u dat dit niet het juiste kleur, de juiste maat, gewoonweg niet naar uw wensen voldoet, dan kunt u dit op eigen kost terugsturen naar ons magazijn:

Multi Bazar
Retour Webshop
Industrielaan 6
8740 (Egem) Pittem
België
samen met de retour geeft u uw rekeningnummer op, vanaf dit bij ons terug wordt geleverd dan storten wij u het integrale aankoopbedrag terug.

Het enige dat u moet betalen om te retourneren, indien dit artikelen zijn die niet beschadigd zijn maar enkel niet aan uw wensen voldoen, zijn de verzendkosten om het pakket terug te sturen naar ons.

Indien je bestelling voorradig is, duurt dit ongeveer 2 tot 3 werkdagen. Hou rekening met het weekend en feestdagen. We houden je op de hoogte via e-mail. Indien niet voorradig staat dit ook vermeld bij de artikelpagina. Wij bestellen dit bij de nodige leverancier en verwittigen u via mail de verwachte leverdatum.

Wanneer u een online bestelling plaatst en u koos voor afhaling in één van onze winkels, krijgt u eerst een algemene mail met een overzicht van je bestelling. Je kan je pakje pas komen afhalen als u een persoonlijke bevestiging hebt ontvangen dat uw bestelling klaar ligt.

Vanaf dat uw pakket hier vertrekt, krijgt u een e-mail met een track and trace code van GLS. Op deze mail kunt u alle stappen van de levering volgen.

Je kan met je cadeaubon voorlopig niet terecht op onze webshop, maar wel in onze winkels. Ga gerust eens een kijkje nemen. Hier kan je terecht:

Multi Bazar Pittem
Brugsesteenweg 199-201
8740 (Egem) Pittem
België
TEL: +32 (0)51 54 55 75
F +32 (0)51 46 79 25

Multi Bazar Izegem
Roeselaarsestraat 489
8870 Izegem
België
TEL: +32 (0)51 30 04 40
F +32 (0)51 30 09 90

De reden dat u niet kan kiezen voor de zendwijze of afhaalwijze is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat u nog niet volledig uw facturatie gegevens hebt ingevuld. De postcode en het adres moet zeker ingevuld worden, anders kan de webshop de verzendkosten niet berekenen.

Op onze webshop staan ook artikelen online die laatste stuks zijn (bijvoorbeeld op de outletshop), als u dan meer besteld dan onze actuele voorraad zal u een rood kader boven het winkelwagentje zien verschijnen met een foutmelding dat dit artikel niet meer bijbesteld kan worden. U kan het aantal aanpassen tot dat de foutmelding verdwijnt, dan pas kan u door gaan naar afrekenen.

Voor vragen aarzel niet ons te contacteren via mail [email protected] of telefonisch 051 54 55 75. Wij helpen je zo spoedig mogelijk.