+32 (0)51 545 575

FAQ - Veelgestelde Vragen

FAQ Veelgestelde vragen

Ik kan niet kiezen voor thuislevering/de leverkosten zijn te hoog?

Bij breekbare artikelen of artikelen van uitzonderlijke grootte zoals glazen, servies, tuinmeubelen, schommels, … zal u niet kunnen kiezen voor thuislevering of zullen de verzendkosten hoog zijn. Dit om schade en breuk te vermijden en bijkomende kosten, vervoer en administratie te ontwijken.

Ik kan niet betalen via online betaling, hoe plaats ik een bestelling?

Indien u een bestelling wenst te plaatsen maar u beschikt niet over de middelen om online te betalen,  bel dan gerust naar 051-545575 of mail naar webshop@multibazar.be. Wij helpen u graag verder!

Heb ik garantie op elektrisch apparatuur die ik online aankoop?

Als u elektronische artikelen online aankoopt (bv strijkijzer, boormachine, elektrisch speelgoed, …) , hou zeker uw e-mail als betaalbewijs bij. Wanneer uw toestel defect is en nog in garantie is, proberen wij u zo snel mogelijk het toestel hersteld terug te bezorgen. In bepaalde gevallen krijgt u onmiddellijk een nieuw toestel echter moeten wij ons houden aan de garantievoorwaarden van onze leveranciers. U hebt hierop 2 jaar garantie tenzij anders vermeld op de verpakking.

Wat moet ik doen als de bestelde goederen beschadigd geleverd zijn?

Indien uw bestelling beschadigd geleverd is, gelieve zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Hier maken wij een retouropdracht voor via GLS, zij halen het pakket terug op en u hoeft helemaal niets te doen. Vanaf dit beschadigde pakket terug bij Multi Bazar is, sturen wij u zo snel mogelijk een nieuw artikel op (indien voorradig) of indien u dit wenst storten wij het betaalde bedrag naar u terug.

Wat moet ik doen als de bestelde goederen niet voldoen aan mijn wensen?

Als u iets besteld heeft en bij levering merkt u dat dit niet het juiste kleur, de juiste maat, gewoonweg niet naar uw wensen voldoet, dan kunt u dit op eigen kost terugsturen naar ons magazijn:

Multi Bazar

Retour Webshop

Industrielaan 10

8740 (Egem) Pittem

België

 

Samen met de retour geeft u uw rekeningnummer op, vanaf dit bij ons terug wordt geleverd dan storten wij u het integrale aankoopbedrag terug (inclusief verzendkosten).

 

Hoeveel kost het retourneren van goederen?

 

Het enige dat u moet betalen om te retourneren, indien dit artikelen zijn die niet beschadigd zijn maar enkel niet aan uw wensen voldoen, zijn de verzendkosten om het pakket terug te sturen naar ons.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 

Indien je bestelling voorradig is, duurt dit ongeveer 2 tot 3 werkdagen. Hou rekening met het weekend en feestdagen. We houden je op de hoogte via e-mail. Indien niet voorradig staat dit ook vermeld bij de artikelpagina. Wij bestellen dit bij de nodige leverancier en verwittigen u via mail de verwachte leverdatum.

 

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling klaar staat voor afhaling?

 

Wanneer u een online bestelling plaatst en u koos voor afhaling in één van onze winkels, krijgt u eerst een algemene mail met een overzicht van je bestelling. Je kan je pakje pas komen afhalen als u een persoonlijke bevestiging hebt ontvangen dat uw bestelling klaar ligt.

 

Kan ik mijn pakket volgen vanaf het moment dat dit verstuurd wordt?

 

Vanaf dat uw pakket hier vertrekt, krijgt u een e-mail met een track and trace code van GLS. Op deze mail kunt u alle stappen van de levering volgen.

 

Is het mogelijk om een cadeaubon online aan te kopen?

 

Het is mogelijk om een cadeaubon aan te kopen op de webshop. Als u in de zoekfilter ‘cadeaubon’ ingeeft, kunt u per 5 euro een bedrag kiezen. Of eenvoudig via onderstaande link.

http://www.multibazar.be/cadeaubon-5.html

 

Kan ik betalen met een cadeaubon?

 

 Je kan met je cadeaubon voorlopig niet terecht op onze webshop, maar wel in onze winkels. Ga gerust eens een kijkje nemen. Hier kan je terecht:

 

Multi Bazar Pittem

Brugsesteenweg 199-201

8740 Egem (Pittem)

België

T +32 (0)51 545 575

F +32 (0)51 467 925

 

Multi Bazar Izegem

Roeselaarsestraat 489

8870 Izegem

België

T +32 (0)51 300 440

F +32 (0)51 300 990

 

Ik kan geen verzendwijze selecteren bij het afronden van mijn bestelling?

 

De reden dat u niet kan kiezen voor de zendwijze of afhaalwijze is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat u nog niet volledig uw facturatie gegevens hebt ingevuld. De postcode en het adres moet zeker ingevuld worden, anders kan de webshop de verzendkosten niet berekenen.

 

Voor het afronden van mijn winkelwagen verschijnt de afrekenknop niet en/of krijg ik een foutmelding?

Op onze webshop staan ook artikelen online die laatste stuks zijn (bijvoorbeeld op de outletshop), als u dan meer besteld dan onze actuele voorraad zal u een rood kader boven het winkelwagentje zien verschijnen met een foutmelding dat dit artikel niet meer bijbesteld kan worden. U kan het aantal aanpassen tot dat de foutmelding verdwijnt, dan pas kan u door gaan naar afrekenen.

Mijn vraag komt niet voor in de FAQ.

Voor vragen aarzel niet ons te contacteren via mail webshop@multibazar.be of telefonisch 051-545575. Wij helpen je zo spoedig mogelijk.